Piata
in continua schimbare, competitivitatea crescuta a mediului de afaceri si
oportunitatile aparute creeaza nevoia de informatii credibile in flux continuu.
Cunoasterea dinamicii unui sector, a portofoliului de clienti sau a competitiei
este prima etapa a oricarei decizii de afaceri. ICAP realizeaza studii
sectoriale, analize de portofoliu de clienti si analize ale competitiei
adaptate la nevoile si cerintele fiecarui client.
Studiu de Sector
Consultantii
ICAP Romania intocmesc studii sectoriale care analizeaza in profunzime
structura, evolutia si perspectivele pentru diverse sectoare ale economiei
romanesti.
Studiul Sectorial analizeaza principalii indicatori financiari pe fiecare tip
de companie (Mare, Mijlocie, Mica si Micro) raportat la intregul sector.
Comparatia cu cifrele anilor anteriori furnizeaza noi perspective in ceea ce
privesc schimbarile viitoare ale riscului in cadrul fiecarui tip de
companie.
Analiza ia in considerare evolutia unei industrii bazata pe rezultatele
Risk Scoringului Automat furnizat de ICAP si ofera o imagine globala a
sectorului in ceea ce privesc numarul si procentul companiilor ce si-au
modificat- pozitiv si negativ- sau care si-au pastrat constanta pozitia
finanicara.
Cine poate beneficia de rezultatele unui studiu sectorial?
Companiile
care isi propun sa investeasca intr-un anumit sector, care doresc sa verifice
starea curenta a unei industrii, competitia existenta, nivelul cercetarii in
industrie etc.
Analiza Portofoliului de Clienti
Datorita
experintei acumulate in managementul riscului commercial si consultanta,
s-a dezvoltat acest produs pentru a compara clientii existenti intre ei sau
pentru a compara potentialii clienti cu cei existenti.
Obtineti o imagine clara si o analiza cat mai profunda a calitatii
Portofoliului Clientilor dumneavoastra impreuna cu:
·
Evaluarea
potentialului risc comercial
·
Veti
putea acorda colaboratorilor mai multe optiuni de creditare sau
veti avea posibilitatea de a seta restrictii in creditare
·
Protejarea
fluxului de numerar identificand riscul potential
implicat in relatia cu companii aflate in dificultate
·
Cresterea
vanzarilor prin
acordarea mai multor optiuni de creditare celor mai bune companii
·
Crearea
unor relatii de afaceri mai bune prin identificarea celor mai
bune companii
·
Puterea
de negociere atunci cand clientii cer un credit de
restructurare
·
Analiza
bazei de date din mai multe perspective: marime, tip, status, distributie
geografica, date financiare, Risk
Ranking, Automat / variatia Matricei de risc
·
Evolutia
principalilor indicatori financiari: Marja
Profitului / Pierderii Operationale, Lichiditate rapida, Gradul de indatorare,
Rotatia Stocurilor, Durata de incasare a creantelor, Durata de plata a
datoriilor
·
Top
companii performante si neperformante
Cine poate beneficia de rezultatele unei analize a portofoliului de clienti?
Analiza Portofoliului de clienti este recomandata departamentelor de vanzari,
marketing si financiar pentru a adopta politicile comerciale si de a evalua
potentialul risc comercial.
Analiza Competitiei
Analiza
concurentei dezvoltata de ICAP identifica pozitia unei companii in functie de o
lista de competitori (furnizata de client), in vederea crearii unei imagini de
ansamblu asupra competitiei. Comparatia cu rezultatele anilor anteriori ofera o
perspectiva detaliata privind modificarea zonelor de risc pentru fiecare
competitor.
Obtineti
o imagine clara si o analiza cat mai profunda a calitatii
competitorilor dumneavoastra impreuna cu:
·
Distributia
companiilor dupa Cifra de Afaceri, EBIT
·
Evolutia
Cifrei de afaceri, EBIT si numarul de angajati
·
Analiza
fiecarui competitor pe baza performatelor fiecarui indicator financiar: Marja
Profitului / Pierderii Operationale, Lichiditate rapida, Gradul de indatorare,
Rotatia Stocurilor, Durata de incasare a creantelor, Durata de plata a
datoriilor
·
Risk
Ranking pentru
ultimii 2 ani financiari
·
TOP
companii in functie de Cifra de afaceri si EBIT
·
Analiza
amanuntita a competitorilor --> Evalueaza statusul companiei versus cel al
competitorilor
·
Sustine
Managerii din punct de vedere al pozitionarii pe piata si adoptarii de decizii
strategice
·
Optimizarea
alocarii si folosirii resurselor
·
Analiza
indicatorilor financiari --> Grafice financiare clare
·
Posibilitate
de actualizare
|